Лексична
тема
|
Звук
|
Напрямки
корекційної роботи
|
Дидактичні
ігри
|
Перший
семестр
|
Обстеження
учнів
|
|
Обстеження
будови артикуляційного апарату(губи,
піднебіння, щелепи, зуби, язик)
|
|
Обстеження
мовної моторики
|
Обстеження
фонематичної сторони мовлення(виділення
звуків у словах, розрізнення близьких
фонем, повторення складових рядів,
порівняння слів за звуковим складом)
|
Обстеження
лексичного запасу та
рівня
розуміння граматичних конструкцій
та зв’язного мовлення
|
Встановлення
психоемоційного контакту з дітьми.
|
Іграшки
|
[а]
|
Розвиток
розуміння мовлення і дрібної моторики
(хапальний жест)
|
«Впіймай
м’яч», «Побрязкай брязкальцем»,
«Знайди іграшку»
|
Розвиток
розуміння мовлення, мовленнєвого
дихання та диференційованого видиху
|
«Прокоти
м’ячик», «Прокоти м’ячик через
ворота», «Знайди іграшку»
|
Розвиток
розуміння мовлення і дрібної моторики
(корекція співвідносних рухів).
Автоматизація звука у мовленні
|
«Назбираємо
грибів», «Пірамідки», «Дай іграшку»,
«Заколиши ляльку»
|
[е]
|
Розвиток
фонематичних процесів шляхом роботи
над немовними звуками
|
«Чий
голос?», «У нас гості»
|
Розвиток
наслідувальної мовленнєвої діяльності
і рухів рук
|
«Закрий
коробочки», «Зайчики»
|
Розвиток
наслідувальної мовленнєвої діяльності,
мелодики.
|
«Стара
бабуся», «Заспівай пісеньку ляльці»,
«Музичні кульки»
|
Одяг
|
[о]
|
Розвиток
розуміння простих інструкцій та
дрібної моторики, уваги
|
«Допоможи
Олі», «Візьми такий самий предмет
одягу»
|
Розвиток
розуміння мовлення, мовленнєвого
наслідування та дрібної моторики,
зорового сприймання
|
«Позбирай
ґудзики», «Приший ґудзики» , «Хлопчик
Ох збирається на прогулянку»
|
Розвиток
розуміння мовлення, дрібної моторики,
вміння класифікувати на основі різних
ознак
|
«Чий
це одяг?», «Прання», «Складаємо одяг»
|
Посуд
|
[у]
|
Розвиток
розуміння мовлення та мовленнєвого
наслідування, уваги
|
«Візьми
такий же предмет», «Миємо та сортуємо
посуд»
|
Розвиток
наслідувальної діяльності, дрібної
моторики
|
«Пригостимо
ляльок», «Чаювання»
|
Розвиток
мелодики, інтонації та тембру голосу,
розвиток операцій диференціації та
класифікації
|
«Поскладаємо
посуд», «Закипає чайник»
|
Продукти
харчування
|
[а]
[е]
[о]
[у]
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності
|
«Візьми
таке ж»
|
Розвиток
мовленнєвого наслідування, дрібної
моторики
|
«Що
купила мама?», «Готуємо салат»
|
Розвиток
розуміння мовлення, дрібної моторики,
розвиток мелодики, висоти, тембру
голосу
|
«Порахуй
цукерки», «В’язка бубликів», «Весела
пісенька»- створення звукових рядів
із голосних
|
Розвиток
розуміння простих інструкцій та
мовленнєвого наслідування
|
«Дай…»,
«Візьми…», «Покажи…», «Буль-буль»
|
Домашні
тварини
|
[і]
|
Розвиток
розуміння мовлення та мовленнєвого
наслідування
|
«Хто
до нас прийшов», «Знайди дитинчат»
|
Розвиток
мовленнєвого слуху, уваги, мовленнєвої
наслідувальної діяльності
|
«Чий
голос?», «Коники», «Віслюки»
|
Розвиток
розуміння мовлення, мовленнєвого
наслідування, уваги, дрібної моторики
|
«Пригости
тваринок», «Заспіваємо пісеньки
тварин»
|
Домашні
птахи
|
[и]
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, уваги, пам’яті.
|
«Хто
до нас прийшов», «Допоможи мамам знайти
діток»
|
Розвиток
мовленнєвого наслідування, пам’яті,
уваги, темпо-ритмічних характеристик
мовлення
|
«Впізнай
за голосом», «Пісеньки пташок»,
«Допоможи пташці дотягнутись до
годівнички»
|
Зима
|
[і]
[и]
|
Розвиток
розуміння мовлення, виконання простих
інструкцій, моторики, темпо-ритмічних
характеристик голосу, уяви
|
«Хоровод»,
«Пісенька вітру», «На зимовій прогулянці»
|
Розвиток
розуміння мовлення, уяви, уваги,
мовленнєвої наслідувальної діяльності,
тактильних відчуттів
|
«Знайди
малюнок», «Впізнай на дотик»
|
Проміжна
діагностика
|
|
Обстеження
рівня розуміння мовлення
|
|
Обстеження
пасивного та активного словниковий
запасу
|
Другий
семестр
|
Людина
|
[п]
|
Розвиток
розуміння мовлення, діяльності за
наслідуванням, орієнтування в будові
власного тіла
|
«Покажи»,
«Знайди у ляльки», «Покажи на малюнку»,
«Повтори жест»
|
Розвиток
розуміння мовлення, усвідомлення
функцій органів чуття, фонематичного
слуху
|
«Музичні
кульки», «Добери слово» (нюхати – ніс
і т.д.)
|
Розвиток
слухової уваги і мовленнєвої активності
|
«Що
в людей, а що в тварин», «Небилиці»,
«Тосі-тосі»
|
Розвиток
наслідувальної діяльності, просторової
орієнтації, дрібної моторики
|
Складання
фігурок людини із геометр. фігур за
наслі-дуванням, розфарбовування
|
Дикі
тварини
|
[б]
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, дрібної моторики
|
«Прогулянка
лісом», «Покажи тварину», «Йде їжачок
по стежині»
|
Розвиток
мовленнєвого наслідування, пам’яті,
уваги, темпо-ритмічних характеристик
мовлення
|
«Де
чия тінь», «Хто як говорить», «Полювання»
(Бах – далеко -близько)
|
Розвиток
загальної та дрібної моторики, розуміння
мовлення
|
«Хто
як ходить», «Великі ноги ходили по
дорозі»
|
Розвиток
розуміння мовлення, наслідування,
уваги, загальної та дрібної моторики
|
«Вгадай
тварину», «Зобрази тварину», «Сидить
білка на візочку» - пальчикова гра
|
Птахи
|
[м]
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, дрібної моторики
|
«Прогулянка
лісом», «При- летіли дві пташечки»,
«Кри льця пташечка зложила»
|
Розвиток
фізіологічного та мовленнє- вого
слуху, уваги, мовленнєвої наслі-
дувальної діяльності, дрібної моторики
|
«Як
співають птахи», «Покажи», «Пташко
маленька…», «як пташеня кличе маму»
|
Розвиток
розуміння мовлення, аналізу та синтезу,
зорового сприймання, моторики
|
«Склади
малюнок», «Розмалюй пташку», «Зобрази
пташку»
|
Транспорт
|
[т],
[т’]
|
Розвиток
розуміння мовлення та мовленнєвого
наслідування
|
«Прогулянка
містом», «Як гудуть машини»
|
Розвиток
розуміння мовлення та мовленнєвого
наслідування, темпо-ритмічних
характеристик голосу
|
«Лото
Транспорт», «Гуде: машина, поїзд,
кораблик, пароплав…»
|
Розвиток
розуміння складних інструкцій,
наслідувальної діяльності,
аналітико-синтетичних операцій
|
«Машинка
із геометр. фігур», «Покатай іграшку
на машині», «Перевези пасажирів»
|
Професії
|
[д],
[д’]
|
Розвиток
розуміння мовлення, діяльності за
наслідуванням, загальної та дрібної
моторики
|
«Хто
що робить», «Покажи»
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, побутової компетентності
|
«Лікар»
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, побутової обізнаності
|
«Повар»,
«Іди-іди, дощику…»
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, мовленнєвого слуху
|
«Будівельник»,
«Як звучить будівництво»
|
Весна
|
[н],
[н’]
|
Розвиток
фізіологічного та мовленнє- вого
слуху, уваги, мовленнєвого наслідування,
дрібної моторики
|
«Біжать
струмочки», «Співають краплинки»
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, дрібної моторики, критичного
мислення
|
«Знайди
малюнок», «Що буває навесні», «Небилиці»
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, моторики, уваги
|
«Вийди-вийди,
сонечко», «Дощик і сонечко»
|
Розвиток
розуміння інструкцій, наслідувальної
діяльності, мисленнєвих операцій
|
«Велика-маленька
квіточка», «Скалади квітку із фігур»,
«Розфарбуй»
|
Комахи
|
[п],
[б], [м],
[т], [д],
[н]
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, уваги
|
«Прилетіли
комашки», «Покажи», «Прилетів веселий
хрущ»
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, уваги, моторики
|
«Хто
повзає, хто літає, а хто стрибає»
|
Розвиток
розуміння мовлення та наслідувальної
діяльності, мовленнєвого слуху
|
«Сіли
бджілки на квітки», «Як дзижчать
комашки»
|
Підсумкове
обстеження
|
|
Обстеження
мовної моторики
|
|
Обстеження
фонематичної сторони мовлення(виділення
звуків у слові, розрізнення близьких
фонем, повторення складових рядів)
|
Обстеження
лексичного запасу, рівня розуміння
граматичних конструкцій та зв’язного
мовлення
|
Повторення
вивченого матеріалу
|
Дуже вдячна автору цього плану!!!
ВідповістиВидалитиАвтор не владеет терминологией! ЗНМ при интеллекте НОРМА!
Видалити