Форми організації елементарної трудової діяльності
дітей з порушенням розвитку в
Тернопільській спеціальній загальноосвітній школі педагогами Кучмай Г.Л., Царик
І.М., Менською В.Р.
Трудове навчання
є невід’ємною частиною системи колекційної роботи спеціальної школи. Метою
якого є формування і розвиток в межах пізнавальних можливостей
предметно-перетворювальної компетентності учнів, яка дає можливість їм вирішувати
предметно-практичні та побутові завдання, виконувати доступні види діяльності.
Ручна праця спонукає
ініціативу, змушує працювати мозок, спонукає увагу і бажання, регулює прояви
волі. Таким чином, є важливим знаряддям для розвитку інтелекту і міцного засвоєння
різних знань. Реалізація освітніх та корекційно-розвивальних завдань пропонується здійснювати в процесі навчання видів праці за розділами, одним з яких є
робота з папером.
З метою
урізноманітнення навчальної діяльності педагоги Тернопільської спеціальної загальноосвітньої
школи ТМР впроваджують новітні технології: «Квілінг» - Кучмай Г.Л., «Модульне орігамі»
- Царик І.М., «Торцювання» - Менська В.Р. Кожна з них є новою і цікавою для
дітей. Вибір цих технік не випадковий. Вони активно розвивають дрібну моторику
рук, що сприяє розвитку мови, рухової та зорової пам'яті, уваги, мислення,
уяви, координації рухів. Ці технології допомагають не тільки розвивати фантазію та вміння працювати рукам, знімати стрес, а й виготовляти декор для
листівок, рамок. Оволодівши цими техніками, учні разом із вчителями створюють прекрасні вироби, які приносять задоволення.
Немає коментарів:
Дописати коментар