понеділок, 28 березня 2016 р.

Організація функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів

 
          23 березня 2016 року у Міністерстві освіти і науки України відбулася робоча нарада з питань функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів.
У нараді взяли участь представники Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України, департаментів (управлінь) освіти і науки Волинської, Київської, Полтавської та м. Києва, Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, директор СШ №15 м. Біла Церква Київської області Наталія Слободянюк, заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів № 141, 184 м. Києва.
         Під час роботи наради обговорили такі питання: індивідуальні навчальні плани інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей; програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами; організаційні аспекти роботи асистента вчителя та його документація; оформлення шкільної документації інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів; співпраця органів управління освіти з органами охорони здоров'я, соціального захисту дітей з особливими освітніми потребами; оформлення угод про співпрацю педагогів та батьків щодо проведення корекційних - розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами; диференційований підхід щодо забезпечення архітектурної доступності та розумного пристосування в загальноосвітніх навчальних закладах Волинської області; презентації досвіду роботи асистентів вчителя, логопедів, психологів, соціальних педагогів в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва, Волинської, Київської та Полтавської областей.
         За підсумками роботи наради прийнято рішення щодо необхідності розроблення проекту нового журналу роботи асистента вчителя в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів, методичних рекомендацій щодо заповнення шкільної документації та розроблення пам’ятки переліку документів для роботи в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів; професійного співробітництва в інклюзивному класі (вчитель, асистент вчителя, психолог, учитель-логопед, батьки); доступності навчального закладу для всіх дітей з порушеннями розвитку; потреби введення нових посад для роботи в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів.

Немає коментарів:

Дописати коментар