23 березня 2016 року у Міністерстві освіти і
науки України відбулася робоча нарада з питань функціонування
інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів.
У нараді взяли участь представники Інституту
модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України,
департаментів (управлінь) освіти і науки Волинської, Київської,
Полтавської та м. Києва, Полтавського обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти, директор СШ №15 м. Біла Церква Київської області
Наталія Слободянюк, заступники директорів загальноосвітніх навчальних
закладів № 141, 184 м. Києва.
Під час роботи наради обговорили такі питання:
індивідуальні навчальні плани інклюзивних класів загальноосвітніх
навчальних закладів для розумово відсталих дітей; програми розвитку
дитини з особливими освітніми потребами; організаційні аспекти роботи
асистента вчителя та його документація; оформлення шкільної документації
інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів; співпраця
органів управління освіти з органами охорони здоров'я, соціального
захисту дітей з особливими освітніми потребами; оформлення угод про
співпрацю педагогів та батьків щодо проведення корекційних - розвиткових
занять з дітьми з особливими освітніми потребами; диференційований
підхід щодо забезпечення архітектурної доступності та розумного
пристосування в загальноосвітніх навчальних закладах Волинської області;
презентації досвіду роботи асистентів вчителя, логопедів, психологів,
соціальних педагогів в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних
закладів м. Києва, Волинської, Київської та Полтавської областей.
За підсумками роботи наради прийнято рішення щодо
необхідності розроблення проекту нового журналу роботи асистента
вчителя в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів,
методичних рекомендацій щодо заповнення шкільної документації та
розроблення пам’ятки переліку документів для роботи в інклюзивних класах
загальноосвітніх навчальних закладів; професійного співробітництва в
інклюзивному класі (вчитель, асистент вчителя, психолог,
учитель-логопед, батьки); доступності навчального закладу для всіх дітей
з порушеннями розвитку; потреби введення нових посад для роботи в
інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів.
Немає коментарів:
Дописати коментар