пʼятницю, 20 січня 2017 р.

МОН працює над запровадженням кодифікації підручників для дітей з особливими освітніми потребами

Результат пошуку зображень за запитом "інклюзія"Для забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами МОН працює над запровадженням кодифікації підручників. Планується, що під час маркування підручників замість діагнозу писатиметься спеціальний код, який вказуватиме, для яких категорій дітей написано та підготовано книгу.
«Для нас важливо створити комфортні умови для навчання дітей з усієї України. Вже давно ведеться дискусія про те, що дітям не обов’язково і навіть шкідливо вказувати на те, що вони мають діагноз, який може обмежити їхні можливості на самореалізацію. Ми прагнемо, щоб зростаючи, кожна українська дитина була відкритою до можливостей навколишнього світу. Для цього потрібно акцентувати увагу дітей на їхніх можливостях та талантах, а не на недоліках», – зазначив заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей.
Міністерство освіти і науки України систематично працює над тим, щоб захистити права дітей з особливими освітніми потребами. Так, 26 жовтня 2016 року було внесено зміни в постанову Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 року №585 «Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку».
Зокрема, з огляду на термінологію Конвенції ООН «Про права осіб з інвалідністю», було змінено:
  • Слова в назві постанови та далі по документу «, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку» замінили словами «з особливими освітніми потребами».
  • слово «вадами» замінили словом «порушеннями»;
  • означення діагнозу «розумово відсталі діти» замінили на «діти з порушеннями розумового розвитку».
  • Далі за посиланням:
  • http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/01/18/mon-praczyue-nad-zaprovadzhennyam-kodifikacziyi-pidruchnikiv/

1 коментар:

  1. Всім привіт, я Адорян Адельмо з села Ясіня в україні, і я просто хочу висловити величезну подяку службам фінансових позик pedro за їх щирість, відкритість, прозорість, правдивість, любов та підтримку під час і після отримання від них кредитних коштів. Я пережив багато чого в житті, і час не дозволить мені сказати все, що я пережив у рік пандемії, але Бог відповів на мої молитви завдяки підтримці та любові від служб фінансових позик Pedro, які обійняли мене та зрозумів мене, незважаючи на мої початкові сумніви та несерйозність, і з його добрим серцем і любов'ю я тепер власник житла через його 3 позичкові фонди з процентними ставками, і я обіцяю поширювати цю новину, а також розповісти світу, що в Інтернеті все ще є справжніх і мало хороших кредитні фірми, які можуть допомогти, а також оживити сухі кістки, як я. не забудьте послухати і прочитати це свідчення, тому що це справжній досвід, що змінює життя, і будь-хто, хто потребує такого повороту, не повинен вагатися або сумніватися в цьому, тому що я довів і клянусь Богом на небесах, що ця історія реальна і також історія мого досвіду з ними. зв’яжіться з ними сьогодні, щоб отримати консолідований кредит, бізнес-позику, житловий кредит, автокредит, особисту позику. електронна пошта: pedroloanss@gmail.com whats-app: +1- 8632310632

    ВідповістиВидалити