21 грудня 2016 року в
Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету
Бориса Грінченка відбувся навчально-практичний семінар «Розроблення
індивідуальної програми розвитку: адаптації та модифікації» для
педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, які з
2016/2017 н. р. розпочали працювати в інклюзивних класах.
Навчально-практичний семінар
«Розроблення індивідуальної програми розвитку: адаптації та модифікації»
став черговим семінаром, який проводиться в рамках «Школи інклюзивної
освіти» і був спрямований на ознайомлення педагогів з одною із складових
індивідуальної програми розвитку, а саме: здійснення адаптацій і
модифікацій. Відомо, що індивідуальна програма розвитку для дітей з
особливими освітніми потребами є одним із механізмів забезпечення
рівного доступу до типової загальноосвітньої програми для таких дітей в
умовах інклюзивної освіти.
Участь у семінарі взяли 40 педагогів
загальноосвітніх навчальних закладів міста Києва (серед них: заступники
директорів з навчально-виховної роботи, вчителі початкових класів,
вчителі-логопеди та ін.).
Презентація “Розроблення індивідуальної програми розвитку: адаптації та модифікації”. З досвіду роботи СЗШ № 233 м. Києва.
Далі за посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар